Herkese hayırlı doğumlar kızlar
37+6 da doktorum gün vermek için çağırdı benim ikinci doğumum bu arada sabah uyandım gittim nst de sancılarım çıktı doktorun yanına girdim ultrasonda rahim ağzımın yumuşadığını sancılarımın düzenli olduğunu söyleyip yatış verdi hiç beklemiyordum 🤦♀️ üst kata çıktım tek kişilik odada tekrar nstye bağlandım sancılarım iyice düzene binince seni doğuma alıyoruz dediler korktum ağlamaya başladım ilk doğumum genel anestezi olmuştu bunu spinal yaptılar iğne hiç acıtmıyor anlık geçiyor hemen 4 dakika sonra kızımı gösterdiler 10 dk kadar dikmeleri sürdü o sürede kızımı göğsüme koydular bebeğim de emdi ben çıkana kadar uyandırma odasında 40 dk kaldıktan sonra odama çıktım herşey o kadar kolay ilerledi ki çok şükür sağ salim bebeğime kavuştum hemde evlilik yıldönümünüzde 🥰 Allah doğum yapcak herkesin yardımcısı olsun herkeze kolay doğumlar diliyorum sormak istediğiniz soruları yazın kızlar 🥰