2345hafsa birinci doğum kolaydı m ikinci Normal doğum 10 gün önce yaptım. Çok zordu, hâlâ vücudum ağrıyor. Halbuki kolay olacak diye stres yapmıyordum. İlk doğum 8 saat sancınn 6 saatti evde çektim hastane ise 2 saat sonunda doğurdum. İkinci doğumda sabahtan başlayan düzensiz kasılmalar hissediyordum akşamüstü 4den sonrs düzenli olmaya başladı ve saat 5ten sonra sancılara dayanamadım. Hastaneye gittik 7bucukta doğum yaptım kısa sürdü ama sson iki saat çok şiddetli sancılar çektim,suni sancı verilmedi, epiduralsz. Doğumdan sonra kasık bel boyun ağrısı yaşadım hâlâ da ağrılar tam anlamıyla geçmiş degil. 3.gebeligi de düşünüyordm ikinci zor olunca 2 sene den önce buna cesaret edeceğimi sanmıyorum. Her doğum çok farklı oluyor🤔