Merhaba anneler 19 aylık bir kızım var 13 haftalık gebeydim süpriz bir haber olmuştu ama eşimle çok sevinmiştim yinede birlikte buyucekler diye ama bu hafta salı günü normal kontrole gittiğimizde kalbinin durduğunu öğrendik detaylıca herseyine baktılar sonrasında ilk kürtaj dediler sonrası ilaç verip gecikmiş düşük gibi normal doğum yapar gibi parça parça aldılar üzüldük epey ama Rabbim verdi aldı hayırlısı buymuş dedik sonrasında , şimdi 40 gün lohusa gibi ilişki vs yasak dedi zaten doktorum sonrasında bir süre koymadı 1.5 2 ay vücuduna rahmine dinlenme süresi tanı dedi sadece . Böyle bir durum yaşayan anneler ne kadar süre sonra hamile kaldı ?