freedyaq Kızlaarr ameliyatta yarım uyuyan var mı ? Sonradan çok Bel ağrısı oluyor diyorlar deneyen varsa yazsın lütfen
iremss freedyaq spinal oldum bel ağrısı yaşamadım bu bel ağrısı işi efsane mi neye göre deniliyor anlayamadm
suscarparimm freedyaq Çok olmuyor hayır çok ağır iş yaptığınızda regl sancısı gibi ağrıyor enjekte yeri o kadar