39+3 den selamlar Cuma günü doktorumu aradım konuştum sezeryan olmaya karar verdim yarın gideceğim muayene edecek ve belki de yarın gün içerisinde sezeryana alınacağım dua edin kızlar hem endişeliyim hem heyecanlıyım bende korkuyorum aslında doğumum normal olacaktı ama fikrimi değiştiren çok şey oldu maalesef 😐
Sezeryan olan anneler Doğumdan sonra özellikle şunu yapmalısın dediğiniz bir şey var mı tavsiyelerinize açığım..😊