Efuchama Arkadaşlar 19+0 ve bu gün meyve yerken 4 - 5 defa cildimin üstünden de görebildiğim atmalar oldu 😍😍 biraz daha zaman geçtikten sonra 3 defa atma oldu yine 😍😍 ağladım heyecandan çünkü bu gün aklımdan bebeğe bi şey olsa hissetniyormuşsun gibi şeyler geçmişti bebeğim beni rahatlattı harika bir hismiş şükürler olsun hepinize sağlıklı günler 🤰🏼💕
Senzeliha Efuchama bende tam 19 haftalıkken hissetim bende çok mutlu oldum. Çok güzel duygu. Sevgim ona hasretligim daha çok arttı o tekmeler sayesinde😍
Glstn Ben 16.Haftadan beri hissediyorum😍20+3olduk bugün babası da hissetti ilk defa öyle bir mutluluk yok.Çok mutlu oldu adam😂😂Tabi ben de😍