111Sevde 33+3 haftalık hamileyim pembemsi bir akıntım geldi çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı ?
Elfs 111Sevde ben de 33 haftalık gebeyim doktorum bana kanaman olursa gel dedi bence başka bir doktora gidin bu önemli bir şey