Sszzaa 6+4 üm Perşembe kanamam oldu hemen doktora gittim progestan başlattı şükürler olsun kalp atışımız filan var cuma da baktılar iyiydi dünle bugün az az kahverengi alıntı geldi dünde sümüksü bişiler geldi ama bugün hiç bişi yok şükürler olsun akıntıda yok başka bişide yok