Minikanne06 Normal doğum istiyorsanız belli bir süre sonra şart koşabilirler bana kalırsa. Benim son muayenem çatı muayenesiydi sanırım, çünkü biraz daha içeriye doğru itiyor parmağını ve biraz da çevirdi. 1 parmak açılmam olduğunu söyledi. Ondan önceki muayenelerde o kadar detaylı bir inceleme yapmamıştı.