sdmr20 evet benimde öyle doktora sordum normal artık dedi.. eğer bir saat içinde on on beş kez sertlesiyorsa o sıkıntı dedi.. iki gündür çok rahatsızım sürekli olarak alt karın bolgem ağrıyor adet ağrısı gibi.. bir de vajinamın üzerinde yani bu alt karın bölgemde bı baskı var sanki oraya bı ağırlık bağlamışım gibi çok acıyor yürürken otururken yatarken.. acaba bunu yaşayan oldu mu en son geçen hafta doktora gittim bebek yukarı da falan demişti 33+3 bu arada