Anneyimm Telaş yapmayın. Postu açan benim telaş yapıyor görünüyor olabilirim ama bir sürü şey okudum bununla alakalı o yüzden etkilendim sanırım. Siz de kendinizi rahatlatın lütfen. En iyisi bu forumda olumsuz hiçbir şey okumamak. ☺️ Ama dayanamıyoruz işte. 🙈 İsterseniz sabah doktorunuza msj atın, gelin derse yarın gidersiniz.
Sol tarafımda toplanıyor benim onu hissediyorum. Ama hareket olarak hiçbir şey hissetmiyorum. Ona dokunarak kendimi rahatlatıyorum. Siz de dokunun, konuşun, çikolata yemeye devam edin sabırlı olacağız.