Bu her şeye kullanışlı değil diyenler ne alıp ne giydiriyo hiç anlamıyorım. Kullanışlı olmaz olur mu ya bütün parçalarını kullandık biz kızım çok kusan bi bebekti iki tane 10 lu üç dört tane 5li daha bi sürü de altlı üstlü takımlar falan aldım ben yenidoğan için hepsini kullandım. Sonuçta bebek kıyafeti için ayrı makine çalışıyo öyle iki tane zıbın alıyım geçsin mantığını doğru bulmuyorum şahsen. Durumunuz varsa kimseye bakmayın içinizden ne geçiyosa alın millet kendi kullanmadığı her şeye kullanışsız diyo