Annesininilkyavrusu Kızlar alttan muayenede bi parmak kadar açılma var dendi 36+4 teyim 2 gün sonra yine gel dediler. Açılma olunca doğum başlamış mı oluyor yoksa bi kac hafta sürebilir mi ?
Eminetekin Suyun yada nişanın gelmeden doğum başlamaz bir cm açıklıkla çok uzun süre durabilirsin hele bu haftanda gayet normal ve güzel bir şey
Annesininilkyavrusu Eminetekin öyle mi bu haftada açılma olması normal mi yani? Doktor her an dogum olabilir dedi de 😔
Eminetekin Annesininilkyavrusu bi hafta daha dursa daha güzel ama bı haftadan sonra doğurman gayet iyi bebeğin artık gelişti 👍🏻