Merhabalar ikizlere hamileyim geçenlerde detaylıya girdim ordaki Dr 18+6 birine 19+6 demişti iki gün sonra kadın doğumda randevum vardı ve oda 20+5 söyledi diğeri için 19+6 dedi hangisine inanicagiki bilemedim sizdede boyke olan var mı? Birde bebekler şuanda karnimizin neresinde ben tam olarak anladım bazen kasiktan kıpırtı geliyor bazen sol midemin yanından??