NOG_06 Kızlar bi anda belimden ağrı girdi bacağıma vuruyor şuan.. biraz adet sancısına benziyor, hastaneye gitmelimiyim?
Rkye66 Ben de çok sık oluyor özellikle evde toparlayacak yürüyorum resmen. Eğer çok aşırı değilse gitmenize gerek yok bence. Hamilelikte bu tarz ağrılar olabiliyor
NOG_06 Rkye66 Aslında korkmuyorum sadece çocuğu düşünüyorum, hareketleri felan normal bebeğin, sancı azalmaya başladı bakalım.. biraz tansiyonum düşmüş o da sancıdandır diye düşünüyorum 🤷🏻♀️