Arkadaşlar 3. Doğumum olacak başıma gelecekleri bildiğim için çok panikliyorum bilmezken iyiydi ilkinde hemen olsun diye çok çabalamıştım hemşireler bile çok yardımcı oluyorsun demişlerdi 2. Doğumunda hastaneye yatışım yapılmıştı gece gittik sabaha kadar nasıl rahatlıkla deliksiz uyumuştum bunda çok stresli günler geçirdim acaba ondan mı diyorum geceleri boğazım sıkılıyor gibi kalkıyorum bazen uyuyamıyorum böyle olan varmı