laydaelebi 35+3 haftalık hamileyiM sol tarafım da fıtık var dün doktora gittim sancım açılmam birşeyim yok fakat kas fıtığım da ağrı var kas fıtığı olan var mı ? Ağrı ile nasıl başa çıkıyorsunuz nasıl uyuyorsunuz
denizefe onu duymadım ama ılk dogumum sezeryandı sezeryan fıtıgı oldu bendede sımdı bebek buydukce o bolge sızlıyor ve agrıyor 🙄