Adetim 10 gün geçti kızlar 6 .günde evde test yaptım negatif çıktı fakat hala adet olmadım 10 gün bugün ve nerdeyse 27 mattan bu yana adet belirtileri var karnım belim ağrıyor göğüslerim ağrıyor ama adet gelmiyor kan testinde pozitif çıkma ihtimali var mı sizce yaptırmalımıyım??