Mercimek2 37+5 den selamlar 🖖 dün kontrolüm vardı nst de sancım çıkmadı. Benim yaramaz bir tur kordon dolanmış doğum pozisyonunda ve kanala inmiş. Haftaya cuma çağırdı açıklık ve Rahim ağzına bakacak ona göre doğum şekline karar vereceğiz dedi. Şuan herşey normal gidiyor senin nasıl cnm sen kaçtasın