1986 doğumluyum Turgay bey doğurtmuş beni, o zamanlar köprübaşında doğumevi varmış, orada doğmuşum, annem hep övgüyle sözeder kendinden, şöyle iyi doktordu böyle iyiydi diye ki o zamanlar meslekte epey yeniymiş 😀 Eskişehir’de olsam kesin ona giderdim ben de 👍🏻