Deleted27272 Merhaba ilk bebeğimi 35. Haftasında ölü doğum yaptım şimdi kontrol için sağlam bir sektör ve ilgili birini arıyorum. Bana iki dakika konuşmayacak takibi düzenli yapacak. Soru sormayı beklemeyecek. Bu şekilde bir doktor bulan var mi
gamzosgamzos Deleted27272 istanbulda iseniz Başarı hastanesi Jalal Raoufi beyi oneririm en az 15 20 dakika ilgileniyor her konuda uzun uzun bilgilendiriyor riskli gebeligim vardı onun vesilesi ile takibi ile 36+5 te dogum yaptım hastaneden hemsirelerdende memnun kaldım
Ayss344 Deleted27272 canım benim öncelikle geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın 🙏 İstanbul’da yaşıyorken ben de doktor konusunda muzdariptim açıkçası. Bu arada ölü doğumun sebebi neydi acaba doktor ihmali mi?
Bsra-tasan06 Deleted27272 canım ben diger postunada cevap verdim ama şunu söylemek istiyorum ertan hoca senin aklına gelmeyip sormadıklarını tek tek anlatıyor aklına takılan bi sorun varsa uzun uzun anlatıyor bir görüşmemizin 1 saat sürdüğünü bilirim rahatlatıyor tekrar tekrar sıkılmadan anlatıyor böyle birini arıyorsan kesinlikle ertan hoca
Busramzcgl Deleted27272 gazi üniversitesi özel giriş profesör doktor deniz karaaltıncaba bence buna gitmelisin
Elifelbb Deleted27272 medikalparkta ulviye hocaya gidiyormuşsunuz sanırım bende İkbal hocaya gıdıyorum çok çok memnunum ona gitmeyi düşündünüz mü yoksa hastaneden mı memnun kalmadınız
Deleted27272 Elifelbb o hastaneden memnun değilim. İkbal hocaya da gittim tavrını beğenmedim. Önceden tavrı önemsemiyordum ama başıma böyle Bi şey gelince ne kadar önemli bir şey olduğunu farketti2m.
Limonsever Deleted27272 ankarada dilek özdur kliniği var çumurambarda kesinlikle bir bakın derin instagram adreside var
Baby0687 Deleted27272 Dr. Yusuf Hakan Turan. 32. Haftadayım. Çok memnunum. Mükemmel bir hekimdir. İlgili, bilgili, sabırlı, anlayışlı, her detayı sorup konuşabileceğiniz, hekim gibi hekimdir. İlk kontrolünüzde ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Anneyim0607 Deleted27272 Bende vm ' gidiyorum. Başta sevgi hocaya gittim ama sonrasın da Yetkin hocaya geçtim. Kendisi çok ilgili tüm sorulara sen söylemeden kendisi yanıtlıyor bir şans verin derim çok da güler yüzlü biri
Anneyim0607 Deleted27272 Ya genel olarak mı memnun kalmadınız? Bende yeni hamileliğimde başladım yeniden tekrardan da ufacık değinmek ister misiniz?
Deleted27272 Anneyim0607 yok yetkin hoca ve Bülent yirci iyi. Ama ben sevemedim hastaneyi açıkçası doğum tecrubem oldu orda ve özele verilen paraya değmez asla özel hastane gibi değil. Doktor doğumdan sonra gelmedi bile ve ben bebeğimi kaybettim normal ni duru değildi yani. Hemşireler deseniz Bi değişik. Beni o halimle oda değiştirdiler. Yani verilen parayı haketmiyirlae kesinlikle. Bir kişi de gelip durum açıklamadı peşlerinden koştuk. Devlette olsam daha düzenli olurdu. Ben sevmedim arkadaşımda memnun kalmadı hatta pespese gittik. Bilemiyorum tercih meselesi. Ben doktorumu da sevemedim ama son zaman değiştirmek istememiştim. Miymiy konuşuyor ne dediği anlaşılmıyor. Sen sormazsan zaten bilgi vermez. Sorunca da dediği anlaşılmaz aman neyse. En iyi siz bilirsiniz ama azcık şüpheniz varsa değiştirin. Son zaman bile olsa
hayirlisi06 Anneyim0607 slm bende yetkin hoca ve Bülent hocaya gitmeyi düşündüm ilk Bülent yirci hocaya gidiyorm diye eşim devam et dedi. Doğum da es giriyormu acaba sancı odada mi çekiliyor Dr geliyir mi acaba doğuma
hayirlisi06 Deleted27272 öncelikle başınız sağ olsun kaybınz için üzgünüm dilerim bir daha böyle brisey asla olmaz ve sağlıkla bebeğinize kavuşursunz. Bende Bülent hocaya gidiyorm. Doğum da kendi Dr un mu geliyor acaba birde acınızı deşmek istemem cevap vermeyebilirsiniz Ölü doğumda normal doğummu oluyor. Sevgiler.