arzueskx sezeryan yapmiyolar şehir hastanesinin önceliği normal doğum suni sancı verip doğum başlatıyorlar en son radde olmayinca sezeryan yapiliyo kardeşim 3 gün suni sancı çekti orda sonra sezeryan a aldılar 40 haftalıkdi oda bebegin basi hazneye oturmayınca sezeryana alındı ama eğer bebek makatsa aliyolar en son muayenemde bi kadın 39 haftada bebek makatti yatisi yapıldı sezeryan için bide hangi doktora muayene oluyosunuz acaba