nur-seli ben idari izindeydim. Dün okul müdürü mesaj atmış. Çalıştığım ilin, il milli eğitim müdürlüğü bir yazı paylaşmış. İdari izinde olanlar da görevine başlayacaklardır şeklinde. Müdür bunu bana atıp, pazartesi günü sizi başlatıyorum dedi. Kazanılmış hak diye düşünmüştüm ben de, milli eğitim bakanlığından da kesin bir aciklama yok. En azından idari izne ayrılmış olanlarin izne devam etmesi gerekirdi ama. Döneceğiz işe