Kızlar banada Bi cevap yazarmisiniz :)
Aletimin önce kasıklarimda batma oldu adetime 2 gun kala leke şeklinde kanama olsun 2 gun sürdü sadece
Erken gebelik testi de yaptım negatif çıktı ve adetim 8 gun gecikti şuan ne dersiniz hamilelik varımdır sizce :)