Arkadaşlar merhabalar 2 gün önce doğum yaptım bebeğim çişini yaparken çok zorlanıyordu hastaneye götürdük tahlil yaptılar sodyum değeri 124 çıktı yatış verildi başına gelen ya da bilgisi olan var mı acaba lütfen yardımcı olun dua edin ne zormuş onu orda tek başına bırakıp gelmek 🙏🏻