kızlar her ayın 8 i düzenli adetim vardı şuan hala hasta olmadım ama hamilelik belirtisi de yok sadece 3 gündür belim agrıyor dün erken gebelik testi yaptım negatif cıktı sizce kan versem mi umut var mı ama olsa erken gebelikte cıkmaz mıydı yardımlarınızı rica ederim