Busra617 Dört haftalık gebeyim dün akşam çok az bir miktarda kan geldi aynı durumu yaşayan var mı acaba
anneyimmm42 Busra617 o haftalarda kan değilde böyle çamurumsu leke oluyordu canım bende progestan ve iğne kullandım . Şu an 20 haftalık hamileyim iğneyi bıraktık progestan devam ediyoruz
Deletedmom_7 Busra617 gebeliğin hiçbir döneminde kanama normal değil doktorunuza gitmenizi öneririm aynısı benim de başıma geldi ve şu an Progestan kullanıyorum
tugbon Meraba bende 4 haftalık hamileyim kahverengi lekelenme oldu bendede ve beraberinde ara ara kasık ağrısı yerleşmeden dolayı olduğunu düşünüyorum
Deletedmom_7 Busra617 yok şundan dolayı diyorum yerleşme kanamasiyla karıştırıp gitmeyenler oluyor ben kanama olunca gittim bir gün hastanede yattım.
Ummua Merhaba. benimde az önce kahverengi leke gibi geldi. Yarın kontrolüm var. İnşallah bı sorun yoktur. Kendimi forumlarda buldum. Benim tüp bebek olduğu için zaten progestan kullanıyorum sabah akşam.