Canım bende yarn 33 oluyorum ama 4.5 saattir hiç geçmeyen kaşık bel ve sırt ağrısı var ikinci hamileliğim ama anlam veremedim bu ağrıya girip çıkmıyor sürekli ağrıyor hafif hafif çok şiddetli değil ama rahatsız edici birde kızımda doğuma gideceğim kum bebek çok toplanıyordu ve bu günde aynı şekilde sürekli toplanıyor çok korkuyorum bide üstüne senin postunla karşılaştım inşallah zamanında gelir tüm bebekler