Bende 33 haftalık hamileyim 30 dk kısa bir yürüyüş sonrasında iç çamaşırım az bişey ıslandı ter gibiydi doktoruma sordum hastaneye gel dedi ped takibi diye bir şey varmış iç çamaşırına koyuyorsun pedin rengi değişirse su gelmiş oluyormuş bende de bu hafta da su sızıntısı ve 1 cm açıklık varmış şimdi hep yatıyorum eczaneye sorabilirsin belki vardır bence burda önemli olan iç çamaşırı güzel takip etmek gerekiyor