guzelkizannesi Kızlar 20 haftalık hamileyim sol kasığımda ağrı oluyor acı gibi özellikle yürürken bide belimde normalmidir hastaneye gitmelimiyim
suscarparimm guzelkizannesi Hamileliğin her döneminde kasık bel ağrısı yaşamanız normal kanamanız yoksa endişe edilcek bi durum değil dinlenin devamlı