Merhaba kızlar bilen bilir kaç zamandır ağrılarım vardı özel takipliyim bu arada doktorumla da aram çok iyiydi neyse 3 gün ağrım oldu doktorum baktı enfeksiyon dedi tek kullanımlık ilaç verdi eve yolladı bu arada kasilmada çıktı ama bunla ilgili konuşmadı ertesi gün ağrılarım dahada arttı tekrar aynı hastanenin aciline gittik başka bı doktor baktı açıklık var dedi serum takıldı falan dediki burda dikiş atamam kese patlar risk bu doktorumu aradım hanfendi kalkıp gelmek yerine devlete yönlendirdi o an okadar uzuldumki hemen apar topar devlete geldik Allah razı olsun doktordan hemen riskleri anlattı ben senin yerinde olsam denerim dedi her türlü gidicek nasılsa en azından içinde kalmaz dedi hemen ameliyata alındım serkilaj yapildi 2 gündür yatıyorum demek oki ağrılarınızı önemseyin gerekirse başka doktorda gorsun