Banuc şu an bende çok kötüyüm , çarşambadan beri ciddi bir boğaz enfeksiyonu geçiyorum , aksef antibiyotik yazdılar , düzenli kullandım ama yok geçmiyor kafayı yemek üzereyim , boğazım çok kötü , şimdi bir uyandım burnum ve boğazım çok kötü tıkanmış kafayı sıyırmak üzereyim , boğazımmkupkuru , artık ne yapacağımı bilmiyorum , gücüm kalmadı 😭