Kızlar 2.gebeligim
Ilk gebeliğimde daha ilk 3 4 ayda süt üretimi başlamış göğüslerim şişti doğumdan sonra da çok şükür sütüm çoktu ama bebeğim emmedi
Şimdi 2.gebeligim sütüm yok gibi hissediyorum sıkınca falan gelmiyor hiç ve 8 aylık hamileyim.ne olacak süt olmazsa ya😪