Yeniden merhaba🌷 buraya tam 3 ay ara vermistim kafamdan bebek konusunu atmak icin, ne mi oldu? Asilama bile tutmadi😊esimin sonuclari iyi. Peki neden olmuyor yine soruyorum sanki hic bi zaaman olmayacak gibi ya. Inofolic icmeye basladim yine ilk ay bitti ikinci kutuya basliyorum.