gunessbeste Kızlar nişanım bozuldu ama bizim kız nerdeyse 1 hafta oldu tık yok 😅 Ay ne zaman gelir bu kızçe 😅☺️☺️
minikmucizem7_ gunessbeste son 2 gün uygulamaya göre bende tık yok ama . Bugün doktorum nöbetçi acilden giriş yap geldi bakalım ne diyecek ne yapacak .heyecandan uyuyamadım bile suni ile doğum deneyebilir
Fatma_6868 Son 12 gün gelmiyor buuu oğluş bi sancı geliyr aha doğurcam die gidyorum tık yok geri umutlar boşa geliyrm eve😁
gunessbeste Fatma_6868 valla biz bu aya kadar zor geldik. Hep erken doğum riskim vardı ama şimdi de tık yok 😅
Annekuzusu_Ayaz gunessbeste son 39 bizimde sanırım keyfi yerinde benim paşanın gelmeye hiç niyeti yok gibi 😅
gunessbeste kahvesever__ Amiiin inşallah bu sene en çok ettiğim duaydi sanırım erken doğum riskim vardı hep diyordum Allah’ım kuveze girmeden kucagima alacağım günleri nasip et sağlıkla diye 🙏☺️
Berka gunessbeste aynen az kaldı bende hiç birşey yok sadece alttan baskı çok oluyor bide bu aralar hemen hemen günün her saati sert karnım taş gibi resmen