İlk gebeliğimde ki doğum hikayemi hem paylaşmak hemde anı kalsın istedimmm…
40+3 Gecesi happy momda takılıp gelmiyor diye konuştuktan sonra uyudum
Ama bir iki saat sonra kalktım bu konuda açık olıcam gebelik boyunca ilişkiden soğuyan ben nedense o gece bi istek geldi eşimi uyandırdım malum o iş oldu
Yattım sabah 4 de bom yatak şarıl şarıl su oldu ayağa kalktım hala devam ve öyle bir geliyor ki sanki damacanayla dökülüyor hemen eşimi uyandırıp duşa girdim Bi de ne göreyim suyum yeşilimsi😬 son haftam diye annemde bizdeydi hemen oda uyandı hazırlandık çıktık ama benim su hala geliyor depend ped falan fayda etcek gibi değildi yani
Arabada altıma havlu koyduk benim sancı küçük küçük regl ağrısı gibi gelmeye başladı bu arada
Hastaneye vardık acilden tekerlekli sandalye alıp hemen oturdum ama suyum hala geliyor o kadar su geldi ki üstüm başım ıslandı
İşlemler sonrası imza nst falan derken nöbetçi açıklık ölçümü yaptı ama yapamadı anlamadı
Mekonyumlu gelse bile normal doğum olabilir dediler ama ben kesin özele gitseydim o gece beni hemen sezeryana alırlardı
Mesai başlayınca diğer ebeler geldi muane etti onlarda bişi yapamadı biri 2 cm biri hiç yok falan dedi en son doktor geldi 3 cm dedi suni bağlattı
Benim sancı hafif geldi her geldiğinde çömeldim ama açıklık ilerlemiyordu o suni sancı da bir ayar var ilk 50 idi sonra 100 yaptılar onu saat ilkindi vakti 5 gibi bu sefer sancıları karşılayamıyordum artık bagurmalar inlemeler başladı pilates topuyla sıcak duş altına girdim Mucize olan tek şey o an sıcak su agrımı hafifletiyordu çıkınca yatırıp nts baglanıyordu ama çok zor yatarak sancı çekmek ve artık gücüm de tükenmişti ilk su bile içme demişlerdi öğlen yemek yedirmişlerdi ama artık aralıksız sancı geliyordu dinlenme vakti yoktu zaten 30 saniye bile agrı gelmese ne büyük nimetti o bana
Ben bağırdım en son kustum iyi dediler açılma başladı
Ama yine 5 cm Doktor da eve gitmişti ebeler nst sonuçlarımı yolladı oğlumun kalp atışları düştü hemen sezeryana geçildi spinal oldum ama artık vücudum o kadar yorgun düşmüştü ki ben spinalin etkisiyle yatar yatmaz uyudum sandım ama bana sanırım o ara bişi verdiler o uyku baldan tatlıydı sonra uyandırıp oğlumu gösterdiler çok şükür odama geçtim hiç agrım olmadı ebe gelince bastırmış karnıma ben hiç hissetmedim
Ama kafam nasıl bi milyon oldu ne verdilerse artık şuurumu yitirdim
Gelelim tavsiyelere burası ÖNEMLİ
🎈Kendinizi her türlü doğuma alıştırın çünkü benim doğum sonrası psikolojim bozuldu yetersizlik hissettim
🎈Kafam bi milyon oldugu için süt geliyor mu bilmiyorum herkese geliyor diyorum bebegim aç kaldı sarılık oldu siz yapmayın bilen biri mutlaka gelsin baksın gögsünüze
🎈Annem geldi refakatçi ama ben sancı çekerken o uyudu dışarı çıktı sigara içti falan demoralize oldum keşke kız kardeşim gelseydi o anlarda dedim. Annem de uykusuz kaldı şeker hastası onuda anlıyorum ama size tam destek vercek birini alın yanınıza bu gercekten önemli
🎈Bebeğim doğdu çiş yapmadı megerse doymuyomuş cahillik işte hemen mama başladık ilk 1 ay mama+meme devam ettik sonra hep meme oldu
🎈Doğum cantanıza havlu koymayı unutmayınnn
Okuyan herkese teşekkürler varsa sorularınız sorabilirsiniz ❤️
Bu arada doktor dedi ki rahim agzın çok geride açıklık muamesi yapmak çok zor oldu dedi varsa bu durumu yaşayan dertleşelim Şimdi ikinci gebelik yaşıyorum nasipse ssvd istiyorum ❤