doğum hikayemi yazmayacaktim ama 9 ay boyunca burda cogu kisinin pozitif veya negatif dogum hikayesine sahit oldum benimki neden olmasin diye dusundum gelelim 1 nisan sabahina😅 hic birseyim yoktu ne agri ne bi sanci sadece aksamina rutin kontrolum vardi son zamanlarda bebegimin suyu azalmisti o yuzden sık sık gidiyordum hastaneye yine o aksam kontrolum vardi esim calistigi icin tek gitmek istedim isinden geri kalmasin diye ki öylede yaptim tek basima koca gobegimle hastaneye gittim muayenemi oldum ve doktorum acilen sezeryana alinmam gerektigini bebegin suyunun hayati risk tasiycak kadar azaldığını soyledi apar topar esimi cagirdim doguma aliniyorum diye saat 9 gibiydi sanirim esim geldi hemen eve gonderdim bebegin esyalarini benim esyalarimi almasi icin saat gece 12 ye kadar beklettiler gerekli testler icin vs ve zaman geldiii doguma götürülürken falan hic birsekilde korkum yoktu neden bilmiyorum ama tamamen hissizdim bi anda kendimi beklemedigim bi durumda buldugum icin olsa gerek ameliyathaneye girdim ve doktorumla goz goze geldim korkup korkmadigimi ve nasil dogum yapmak istedigimi sordu ben ufaktan korkmaya basladim ama asla belli etmedim korkmuyorum falan diye spinale karar verdik ve hemen igneyi hazirladilar ve asla acitan bir islem degil korkanlar icin soyluyorum sinek ısırığı gibi bi his oluyor sonrasında hemen uyusuyorsunuz ameliyata basladilar ve brn haliyle cok fazla panik oldum titremeye basladim ama bu soguktan vs falan degil tamamen kendimi kasip korktuğum icin ve evet aci vs falan yok ama ben cok fazla agri hissetim cekistirmeler esnasinda en son doktoruma dayanamiyorum hocam beni bayiltin diyordum ağlayarak tam o esnada 12.20 de melegimin suratini gosterdi bana doktorum okadar guzel okadar temiz dogduki hepimiz sasirdik karnimda koca bi kesik var ama gram umrunda değildi o an tarif edilemez bi duyguydu sonrasinda babaya gostermek icin goturduler melegimi ben yine kaldigim yerden devam korkuyla panikle aglayarak bitmesini bekledim ameliyatin 2 nisan bebisimin dogum tarihi olmus oldu tek diyeceğim birşey var dogum olayina birsekilde kendinizi hazir edin evet benim icin basindan sonuna kadar negatif bi dogumdu ama ben son haftalarinda aşırı ikilemde kalmistim belkide hic hissetmiyecegim bi dogum sekliydi ama ben kendimi asiri kastigim icin cok agrili gecti bu surec benim icin ufacik dahi korkuyorsaniz brnim gibi gizlemeyin spinale bulasmayin hic cunku psikolojik olarak cok etkiliyor 🌺