ortak Arkadaşlar biraz önce bı haber okudum. İptal etmişler izinleri. Geri mi çağıracaklar şimdi izne çıkanları. Şaka gibi gerçekten
asliu_ ortak maalesef oyle evet özlük birimi ile görüştüm gebelerle ilgili yeni bir düzenleme olmazsa mecbur tekrar cagiracagiz dedi 😢 ben izne cikali iki hafta olmustu henüz
suscarparimm ortak İzne ayrılanlar çağırılmayacaklar ihtiyaç olmadığı halinde. Ama yeniler çıkamayacK izne
DNK0644 ortak benim 24. Haftamın dolduğu gün genelge yayınlandı izne ayrılamayan idari izin iptal oldu şansıma ne diyeyim düşünsenize içeri pazartesi dilekçe verecektim izin için ve iptal oldu o kadar moralim bozuk ki karnıma ağrılar girdi
Eclinass ortak Allah yüzüme baktı da bn kullandım bnmki kar kışa denk gelmişti hoş hala bitmedi ama kar fırtınası falan vardı o ara🥴🥴🥴
Mikmikbuk Ben biraz kıskanıyodum bu izni, 37 ye kadar çalışan biri olarak… ama nazar etçek kadar değil 😁🥰 bence çıkanı geri çağırmazlar ya doğum izninden insan mı çağrılır
Crystal Mikmikbuk ne kadar kibar bir yorum 😊ya bende 37ye kadar çalışanlara hayranım ben de yapabilir miyim acaba diye düşünürdüm ama olmuyor 😢özellikle branşımdan ötürü 😂çocukları sesimi duyurmak için seslendiğimde altıma yapacak gibi oluyorum 😂😂😂
ortak Şaka gibi gerçekten ya. Ben çıkalı da 1 hafta olmuştu daha. Pazartesi haber gelir kesin idari izin bitti herkes işbaşına diye.
asliu_ Mevamomm bana haber gelmedi özlük birimindeki bey vatsapta paylaşım yapmisti gebelerin idari izni kaldirildi vs. diye ben de mesaj attim bunlari söyledi
suscarparimm Senorita Arkadaşlarımın ikiside şuanda izinde birim amirimiz şef doktorumuz çağırılmayacaklarını söyledi
Senorita suscarparimm Bişey daha sorabilir miyim? Özel hastane mi yoksa eğitim araştırma/ devlet mi kurum ?
asliu_ suscarparimm ben de egitim arastirmada hemsireyim yani bisuru eleman geldi her servis dolu zaten izne cikali daha iki hafta olmustu insallah geri cagirmazlar cok tedirginim
Nazsahin Ya bende bu izni dört gözle bekliyordum 16 haftalığım inşallah gebelerle ilgili bir açıklama gelir
ortak 170 i aradım ben calisma ve sosyal güvenlik bakanlığı. Tarafımıza yapilmis bı açıklama yok henüz diyor. Kurumunuzla görüşün dedi. İzne çıkanları da kapsıyor mu dedim bilgimiz yok diyor. Cimere de soruyla sordum cevaplandıginda yazarım buraya
ortak DNK0644 sormayın ya benimde 1 hafta oldu daha. Herkesle vedalaştım. Masami topladım 32 den sonra dönmeyi de düşünmüyordum. Tam bebeğime tüm ilgimi veririm diyordum olmadı. Ramazanlik gün bir de. Sabah 6.45 de servise biniyorum ben. Benimde moralim çok bozuk. Nasip işte durdu durdu bizi buldu