AdAyFa merhaba ben 11 yıllık evlıyım uzun bı süreç benı bekledı 8 sene sonra çocuklarım oldu
6 sene önce tüp mıde amelıyatı oldum 120 kgdan 60 kg düştüm o sıra hemen aşılama yaptırdık olmadı snr bekledım tutmadı Bıde Daha yaptırdık gene tutmadı umıdımı yıtırdım o an tmm ıstemıyorum dedım kolay mı 8 sene 😢snr baktım kızıma hamıleyım snr korunmadık daha olmazkı allah bıze bı tane nasıp ettı dedım 7 aylıktı kızım oğluma hamıle kaldım snr suan oğlum 1 ,buçuk yaşında cok şükür 5 haftalık hamıleyım tedavı görmeden hıc bısey yapmadan rabbım nasıp ettı suan bıraz kanama oldu doktor dusuk rıskın var dedı moralım bıraz bozuldu ama nasıp olduysa yavrum bana sağlıkla doğar