Ben istanbulda satan mağazaya gittim. Hem 4 baby hem babyplus inceledim. Ürünler eh işte… Kumaş kalitesi orta, ana kucağı çok kötü tekerler çok sağlsm durmuyor ama fiyatına göre yinede iyi. Benim kafamı karıştıran ürünlerin 3 4 yıl idare edip etmeyeceği… Bu arada 4 babyde en çok önerilen model safari aklınızda bulunsun.