Aysnrss İyi sahurlar diliyorum bi sorum olucakti çatlatma iğnesi ne zmaan vuruluyor regli den kac gün sonra yada kaç gün önce bilgisi olan var mi😊
Sevda-123 Aysnrss ben yumurta geliştirici ilaç kullandıktan sonra kontrole gitmiştim doktor yumurtanın durumuna göre söylüyor ne zaman vurulacağını
tugba_67 Aysnrss Adetin 2veya 3.günu gidiyorsun canım yumurta geliştirici ilaç veriyo kaç gün kullanacağını söylüyo doktor ilaç bitiminde de kontrole geliyorsun yumurta eğer istenilen boyuta gelmişse o gün igneni vuruluyorsun canım
Cutemomy Aysnrss yumurtanız ortalama 18-22 mm arasında iken doktorun kontrolü sonrası ve onun verdiği saatte oluyor iğne.