Sevda-123 Bende bu ay çatlatma iğnesi vuruldum 16. Günde test yaptım maalesef negatif 😒 bugün adet günüm. 2 aydır vuruluyorum iğneyi duphaston da kullandım klimera forte de maalesef nasip değilmiş
SosyeteMantisi ilknurrerdemm kan değeriniz kaçtı acaba bende kan versem doğru sonuç alırmıyım şuan acaba
3bebeli1kedili SosyeteMantisi 5 Mart’ta iğne oldum 16sında test yaptım silik çizgi çıkmıştı adetime üç gün vardı 21 Mart’ta kan testi yaptırdım 780 çıktı. Şimdi son adet tarihime göre 7+1 hamileyim hemde üçüz bebişlere 😍 rabbim Ramazan’ın ayının berebetini bolluğunu yuvanızdan sofranızdan eksik etmesin inşallah rabbim yüreğinden geçenleri yaşamanı nasip etsin canım benim 😘😘❤️❤️
SosyeteMantisi deletedmom321 Yaaa ne güzel rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bebişlerini canım 🤲😍🥰 Amin inşAlllah Allah razı olsun o güzel duaların için 🌸💕
SosyeteMantisi ilknurrerdemm Ya birşey daha sorabilir miyim 🙈 kanda etkisi ne zaman geçiyor acaba yarın benim 9. Gün olmuş oluyor akşam kan versem doğru sonuç alabilir miyim sizce bi an önce öğrenmek istiyorum ☺️
minikumutlar Nisandua1 yaaa banada dedi dün iğne oldum ertesi günden itibaren 4 gün birliktelik önemli dedi
ilknurrerdemm SosyeteMantisi kullandığımız ilaçlar farklı olabilir ben femara ve gonal f kullandım bu ilaçların testler üzerinde etkisi olmadığını söylemişti hemşire.. Ama başka çatlatma iğnesi kullananlarda okumuştum gebe olmadıkları halde ilacın etkisiyle pozitif çıkabildiklerini.. o yüzden kullanılan ilaçlara göre yorum yapmak daha sağlıklı
Nisandua1 SosyeteMantisi Benim 10uncu gün bugün hiç test fln yapmadım biraz karnım kasıklarım agrıyor hayırlısı olsun adetimin geçmesini de bekleyebilirim
SosyeteMantisi Nisandua1 Benimde kasıklarım agrıyor ama ben test yapmadan sabredemiyorum. Rabbim inşAlllah güzel haberler almayı nasip etsin 🌸