Bugün 36+2 günlüğüz yarın sezeryan için gün verilecek geçen hafta nst girdim sancı yoktu bebeğimde doğum pozısyonu almadığı ıcın haftaya gel tekrar bakalım doğum pozısyonu almazsa gun verelım sezeryana alırsa çatı muayenesı dedi yarın gıdecegım ama doğum pozısyonu aldığını hıc sanmıyorum hep yukarılarda takılıyor 😁