eftelya_ser rizelii53 diyetisyenim iki günde 1 yarım avokado veriyor gebelikte hem sindirim için hem de içeriği nedeniyle öneriliyor
Ruveyda_baskapan rizelii53 ben her gün yarım avokado Yiyorum canım, ayrıca avokada müthiş yağ içerir, ne kadar sağlıklı olsa da faza tüketme. Diyetisyene gitsen çeyrek verir hatta öyle söyliyim sana
Ayse1608 rizelii53 Diyetisyenim 2 haftadır günlük yarım avokado veriyor zararlı olsa vermezdi bence avokado verdiği gün zeytin vermiyor yağ dengelesin diye 5-6 zeytin yerine yiyebilirsiniz
elf0 Ruveyda_baskapan nerde buluyosunuz yaa ben bulamıyorum hiç bi yerde bulduklarımın da fiyatları tane 20 25 tl 🙁
rizelii53 Ruveyda_baskapan bir haftadır hergun bir tane yiyorum Perşembe kontrolüm var soracağım goglede zararlı yazisida vr faydalı yazisida tereddüt ettim acikcasi
Ruveyda_baskapan elf0 fiyatlar genelde öyle Migros’tan al daha uygun oluyor, ayrıca tam olgunlaşmışlar pahalı , az olgunlaşmış al evde beklet
Nessozz rizelii53 avokado çok yararlı bir besin ama bence her gün 1 tane yemeyin bana fazla geldi açıkçası. Haftada 3 4 gün yarım tüketseniz yeterlidir diye düşünüyorum ama bi uzmana da sorun dilerseniz.