Bussra19 Arkadaşlar bebek çok hareket ediyor karnimda canımı acıtıyor artık bu hareketlerin acısı mi sancımı anlayamiyorum ve cok sertleşiyor bir anda bir yere toplaniveriyor elbet yaşayanlar vardır bilgilendirirseniz sevinirim
Leylasiva21 Bussra19 ayni durumdayım bende bekleyeyim. 34 haftalık hamileyim. Bide benim nefesim kesiliyor
Omerin-annesi Bussra19 Bende aynı haftadayım aynı şeyleri yaşıyorum canım sancı mi deilmi bilmiyorum ama 🤔
Beyzanrr Bussra19 bende 35 haftalık hamileyim bende de oluyo canım aynı şeyler benim de ilk hamileliğim neyin nesi bilmiyorum ama duyduğuma göre bebek kanala yerleşeceği için öyle oluyomuş doğuma hazırlıkmış yani
M_kemal Bussra19 Ben 3 şekilde hissediyorum sancıları (doktorumun uyarısıyla dikkat ettim tabi) Adet sancısına benzer sancı Göbeğin ani kasılması, nefesinizi kesecek kadar rahim kasılıyor 3- gaz sancısına benzer spazmlar Bu üç belirti olduğu zaman hemen kasılma zamanlayıcısını açıyorum. Düzenli aralıklarla geliyorsa doktoruma bildiriyorum.
Eminedmr Omerin-annesi 32deyim bendede durum aynı kasık bolgemde adet sancısı gibi hareketleride dayanamıyorum o derece
Eliff7111 Bende de aynı çok sertleşiyordu gecen hafta 35. Haftada kontrole gittim nst girdim sancı cıkmadı