deletenmom1841 Hamile olduğumu öğreneli 4 gün oldu, son regl tarihim 04.08 di yani yeni bir gebelik bu. Cuma günü tekrar çağırdı gideceğim. Ultrasonda varlığını görebilecek miyim? Kalp atışı ne zaman duyulur? Bilmem gereken önemli bi şey var mıdır sizce? 🙄
alcang deletenmom1841 30 günlük bebişin. Belki kese bile görünmeyebilir. 6. Haftaya kadar kese 8. Haftaya kadar kalp atışı için beklemen gerekli. :)
gonulcelen deletenmom1841 cok yeni oldugu için vajinal bakarsa kese görünebilir hazırlıklı gidin inş keseyi görürsünüz🙏🏼
deletenmom1841 gonulcelen geçen hafta perşembe vajinal baktı göremedi, rahim duvarı kalınlaşmış adet gelecek te olabilir emin olalım dedi kana baktı ve kanda çıktı. 1 hafta bekledik umarım sorunsuz güzel haberler alırız çok sabırsızlanıyorum 🙏🏻🙂