Leylasiva21 34 haftalık hamileyim nefesim gelmiyor ilk defa böyle oluyorum. Bildiğiniz kalbimde baskı var gibi . Kipkirmiz oldum tansiyonumu falan ölçtüm normal çıkıyor. Bı agrim da yok sadece nefesim kesiliyor.
Fatmanurvehashas Leylasiva21 bi sefer mi boyle oldu? Bende de hamilelikte nefes darligi xok oluyordu son haftalarda. Sol tarafima yatinca rahatliyodum
Leylasiva21 Fatmanurvehashas ilk defa böyle oluyorum sol tarafa uyuyorum zaten sanki biri kalbima baskı yapiyo
Derya-mihra Bebek nefes borusuna baskı yaptığı için olabilir öi acaba. O aylar da benim de oluyordu. Ama sizin başka bir şeyse bilemem devam ederse doktora sormanızı öneririm.