nazliaynaci Kızlar merhaba bebeğim 23 günlük gece kaç kere emzirmeliyim, saati var mı yoksa istedikce mi olmalı? Ben sarılığın dan dolayı her saat başı emziriyordum sarılığı geçtiği için şimdi nasıl yapmalıyım?
2bebe1gebe nazliaynaci 40 güne kadar sarılık riski devam ediyor geçsede olabailirmiş doktorumuz demişti sonrasındada kiloya göre ilerledik mesela oğlum tM 2 ay 2 saate bir emzirdim ama kızım kilo alımı yavaştı 3-3.5 ay kadar 2 saate bir emzirmemi önermişti doktor
Nilufar_1996 Gece uyanmıyormu canım acıkınca. Uyanmıyorsa sarılığı devam ediyor demek ve zorla uyandırıp emizir
Nilufar_1996 nazliaynaci üç saat biraz fazla olur az daha ufak bebek en geç iki saatte emizir geçe ışık açmadan dene uykuda emer