Nur87 Merhaba arkadaşlar histereskopiden sonra adet duzensızleşirmi ocak şubat ayı döngüm 30 du mart ayı 28 oldu nisan ayı 32 geçti ama halen olmadım…
yuksell07 Nur87 aksine düzene girmişti benimki 28 günü sasmadi hiç hamile olabilirsin belki test yapsan daha iyi olur
Nur87 yuksell07 30 30 28 di şimdi 30 u geçti Ben de 30 mu 28 mi döngüm bilemiyorum bu ay 33 gün olacak kararsız kaldım 4 yıldır sürekli negatif olunca hiç gebelik aklıma gelmiyor dırek duzensızleştım dıyorum bu hafta geçsin banalım ınşallah gebelıktır 🙏