6 aylık hamileyim ve aylardır bu uyuz salgınıyla mücadelede ediyorum çevremde vardı ve banada bulaştı sonra 3 yaşındaki kızıma eşime kaynanama psikolojim bozuldu yemek bile yiyemez oldum birsürü ilaç kullandım geçmiyor vücudum hep yara içinde lütfen atlatan varsa yazsın çamaşırlarını yıka onu bunu yap demeyin lütfen herşeyi yapıyorum araştırdım uzun uzun yazmayın direk çözümü bilen varsa yazsın 😣😣😣😣